Grąžinimo politika
Per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba gavimo dienos pirkėjas gali įsigytą prekę:
1. Pakeisti į kitą prekę;
2. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekių grąžinimo formą galite rasti čia.
SVARBU! Pinigai grąžinami tik už įsigytą prekę, patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos.
Prekės grąžinimas
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo pristatyta bei parduota.
2. Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta ir nenaudota (išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė). Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės:
1. Įsigytų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
2. Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę 1. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą.
3. 1. Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai pardavėją numatyta tvarka. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
4. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
5. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 d.d. nuo prekių gavimo dienos.
6. Grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką). Jei prekės pakuotė yra sugadinta (suplėšyta, apklijuota lipnia juosta, aprašinėta ) iš grąžinamos sumos yra išminusuojama 10 Eur.
7. Jeigu klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, pardavėjas turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą. Pavyzdžiui, perkant prekių už 50 EUR automatiškai, jei yra suteikiamas specialus pasiūlymas – nemokamas prekių pristatymas, tačiau, jei klientas grąžina vieną ar daugiau prekių ir likusių užsakymo prekių suma nesiekia 50 EUR, tuomet pritaikytas nemokamo pristatymo pasiūlymas yra atšaukiamas ir pristatymo kaina yra išskaičiuojama iš grąžinamos sumos.
Garantiniai įsipareigojimai netaikomi jeigu:
1. Prekė buvo naudojama ne pagal tiesioginę paskirtį ir/arba nesilaikant naudojimosi instrukcijų;
2. Prekė buvo remontuojama ar kitaip modifikuojama gamintojo neįgaliotame serviso centre;
3. Pažeisti prekės serijinio numerio lipdukai ar kiti identifikaciniai ženklinimai;
4. Prekė yra mechaniškai ar kitaip pažeista, buvo ardyta, jei gedimas atsirado prekei kritus ar sutrenkus;
5. Prekės gedimas atsirado dėl į prekės vidų patekusių dulkių, skysčių, smėlio ir pan.;
6. Prekės gedimas atsirado naudojant priedus, kurie nėra originalūs arba rekomenduojami naudoti gamintojo;
7. Prekės gedimas atsirado dėl nekontroliuojamų aplinkos veiksnių (gaisras, lietus, žaibas, audra, potvynis ir pan.);
8. Prekės gedimas atsirado dėl eletros įtampos šuolių ar kitokių elektros tinklų sutrikimų.
SVARBU! Garantija netaikoma susidėvinčioms prekėms ir detalėms (laidai, dėklai, laikikliai, akumuliatoriai ir pan.). Fiziniams asmenims garantinio aptarnavimo laikotarpis – 2 metai. Juridiniams asmenims garantinis laikotarpis – 1 metai.
Prekių grąžinimo procesas:
1. Norėdamas grąžinti prekę, pirkėjas turi užpildyti grąžinimo formos prašymą dėl prekės grąžinimo. Privaloma nurodyti: prekės pavadinimą, prekės kodą, užsakymo numerį, pirkėjo rekvizitus (vardas, pavardė, telefono numeris, banko sąskaitą pinigų grąžinimui).
2. Užpildytą prekių grąžinimo prašymą pirkėjas turi atsiųsti pardavėjui el. paštu: info@nivelyras123.lt
Prekių grąžinimas vykdomas per Omniva paštomatus.
Rekvizitai grąžinant prekes per Omniva paštomatus:
Gavėjas: MB Eurotrade prekyba
Paštomatas: Kauno OFFICEDAY paštomatas (Savanorių pr. 172, Kaunas)
Tel.: +370 68182082
Pirkėjas, išsiuntęs grąžinamą prekę, turi informuoti apie tai pardavėją el. paštu: info@nivelyras123.lt bei būtinai nurodyti išsiųstos siuntos numerį.
Nenurodžius siuntos numerio, grąžinimo apdorojimas gali užtrukti ilgiau.
Pardavėjas įsipareigoja per 5 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo įsitikinti, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus (t.y. nenustatyti sugadinimai, pažeidimai, nepakeistos detalės, prekė originalioje pakuotėje ir t.t.) ir, jei prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus, grąžinti pinigus į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
SVARBU! Jei užsakymas buvo apmokėtas tiesioginiu bankiniu pavedimu, pinigai grąžinami tik į mokėtojo sąskaitą.
Jei grąžinama prekė neatitinka grąžinimo reikalavimų, ji yra grąžinama atgal pirkėjui į artimiausią Omniva paštomatų terminalą, prieš tai informuojant pirkėją el. paštu. Už tokios prekės siuntimą atgal pirkėjui, pardavėjas pasilieka teisę reikalauti nuostolių ir siuntimo išlaidų padengimo.